Energie
Petra
Dobrý den, stručně-od 17 let střídavě nitrož.užívání a abstinence. vždy cca 2roky abs./1rok užívání.Pak jsem zkusila pár lečeben a nakonec stejně zůstala doma a zvládla to ambulantně.Nyní po 3,5letech opět drogy.Cca 3 měsíce. Denně.Je mi 33, mám rodinu a dvě děti. mám i práci a přestat chci.Existuje však něco, co mi pomůže s počáteční extrémní únavou?nemohu nepřijít do práce na jediný den.To je nekompromisní.Je něco kromě kávy co mi ráno pomůže? Usínám i v sedě :-( Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Petro, dobrý den,
mám za to, že jsme spolu již komunikovaly v červnu, je to možné?
Pokud se nepletu, tak to tak vypadá, že relaps se jaksi protáhnul a stále se v tom tak trochu plácáte (?).
Obávám se, že svou situaci asi nevyřešíte kávou ani ničím jiným co dodává energii. Váš organismus je s největší pravděpodobností nadmíru vyčerpán a je potřeba si dostatečně odpočinout, aby se opět dostal do své rovnováhy. Do nekonečna ho stimulovat zktátka nelze.
Uvádíte, že chodíte do práce, máte děti. Umím si představit, že nástup do léčebny asi není úplně s ohledem na to, reálný nebo ano?
Pokud ne, nešlo by uvažovat o neschopence, alespoň na nějakou nezbytně dlouhou dobu a Vy byste měla dostatek prostoru si odpočinout a přežít to první období? V kombinaci s nějakou formou ambulantní léčby, nejlépe.
Uvedla jste, že jste několik léčebných pokusů měla, pak se rozhodla to zvládnout sama. Jak, ale také sama můžete vidět, příběh se stále opakuje a nikam to moc nevede. Bylo by potřeba to lépe uchopit, odléčit se, byť ambulantně a dále dle potřeby pokračovat v následné péči/doléčování, to vše se dá řešit ambulantně, ale je třeba to dotáhnout do konce, abyste měla jednou pro vždy pokoj...
Ráda bych Vás podpořila v tom začít něco pro sebe dělat, víte, kam případně zajít pro pomoc?
Můžete se klidně i více rozepsat, skrytá poznámka není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Určitě se ještě ozvěte, Markéta