Pro Pana Jakuba Minarika
Kocka
Dobry Den! Dekuji vam za odpoved a omlouvam se, ze jsem moji otazku vice nerozsirila. Ja vam napisu ty detaily a mohl by ste mi prosim vas odpovedet znova? Muj pritel nebyl vylozene na leceni. Byl jenom na Detoxu, coz je asi dost rozdil. Byl tam pred rokem a za ten rok si dal 2 krat. Jednou z toho, kdyz sem s nim byla ja. Jinak kouri a obcas pije, ale ne moc. Spis v patek, kdyz se nekam jde. Jinak v normalu. Nekde slysel, ze pry alkohol prebiji chut na Pervitin, ale to je asi blbost, ze ano? Jinak ja ho porad ''hlidam'', protoze spolu zijeme a ja uz bezpecne poznam jak vypada clovek na Pervitinu. Takze vim, ze co je semnou to bylo jen jednou. Jinak to zahranici je Anglie, konkretne Londyn. Myslite za tam Pervitin take maji? Ze maji Kokain to je mi jasne..Dekuji moc za dalsi odpoved, moc by jste mi pomohl.

Odpověděl: Jakub Minařík
No ono to asi rozšířit moc nejde. To je spíš na osobní kontakt, ale musím říct, že pokud přítel pije, rok abstinuje se dvěma relapsy tak to určitě moc bezpečné není. A detox doopravdy není léčba a mám zkušenost, že kdo potřebuje detox, tak obyčejně potřebuje i léčbu.Spíš si tak říkám, že jestli jste byla u toho když si dával, tak jste mu to dovolila (?!) a taky mě napadá, že bych vás asi identifikoval jako přinejmenším ohroženou, protože když to dovolíte partnerovi, tak proč byste to nedovolila sobě? Stojí za to se nad tím zamyslet. Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí tak nabízím konzultaci. Pracuji v denním stacionáři SANANIM, tel. je 02/80 31 30. Zatím ahoj. :-)