Thc
Honda
Ahojte, prosim, mam dotaz. Je mi 29, 7 let jsem na substituci suboxonem 12 mg den. Opiaty jdem uzival na "uzkost". Proste tlumily neco, vyplnovaly neco, po cemz jsem mohl bejt Sam sebou. Zit a nebat se pomalu najist pred lidma. Zoloft, psychoterapie a substitute mi pomohly se srovnat. Mel jsem 3 letou praci ve sklade a Pak jsem rok delal to co jsem studoval. Socialni praci s drogive zavislymi. V kontaktnim centru. Byl jsem propusten pro "nadbytek uvazku". Musim rict, ze jsem bral nezrizene I BZD. Posledni roky drzim stabilne 2 mg Rivotrilu plus 12 suboxonu plus Zoloft a je mi fajn. Problem je, co jsem ted doma na podpore, MOC JSEM SE ROZHULIL. Mam tendence prohulit cele dny, citim se v depresi, vraci se mi uzkosti, obcas uziju 10 mg apaurinu IV.. hrozne jsem spadl. Jak se zbavit huleni? Prijde mi ze proste zas Jen fetuju. Navic Ty chute na vyssi dose benzodiazepinu.. potrebuju se vratit na 2 mg Rivotrilu denne. Posledni mesic je to ulet dvakrat do tydne cca. Bud ten spaurin Nebo za vikend baleni zanaxu 0,25, ci lexaurinu.. vim, ze trava je ten klic ale jak? Jak?

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Proč si myslíte, že zrovna tráva je ten klíč? Žádná jednoduchá rada, jak přestat hulit neexistuje. Osobně se ale domnívám, že Váš problém bude někde úplně jinde, než v hulení. Nechci tady nějak moralizovat, ale jako lidi máme často tendence obviňovat různé věci kolem nás, proč nám zrovna není dobře .. až přestanu hulit, bude to dobrý. Až přestanu pít, tak to bude dobrý .. Až absolvuju léčbu závislosti, bude všechno dobré ... Nebude. V každém případě oceňuji, že aspoň hulení se chcete na začátek zbavit. Ale jen tak to asi nepůjde. Ze zkušenosti bych řekla, že není nic takové, jako že teď něco pochopím a najednou budu abstinovat. Často je za tím jak odhodlání, tak hlavně usílí. Vydržet několik dní či týdnů a prostě si nedat. To nějak nejde urychlit. Občas se stane, že člověk zažije něco silné, nějaký zážitek, který ho přinutí se změnit. Ale ani to nejde samo od sebe. Jenom pak to rozhodnutí se ke změně a realizace změny je jednodušší, když se rozhodneme na základě hlubokého vnitřního zážitku. A někdy prostě stači jenom dodržovat režim dne a na fetování pak nezbývá až tolik času.
Držte se, s pozdravem,
VP