Vyšinutý jazyk
Moncici
Dobrý den občas si dám a skoro pokazdy se mi stane to že se mi vážně jazyk a nemůžu skoro mluvit,trvá to zhruba hodinu pak je to dobrý.je to po aplikaci nosem i jehlou.Proc se to děje? Dávám si většinou po alkoholu a všimla jsem si toho že se to děje právě když sem použila alkohol.

Odpověděl: Amrit Sen
Moncici, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení i obavy, jsou na místě. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně, jako se mohou následky jejich užívání u jednotlivců lišit. Co však platí pro všechny bezezbytku je, že by se drogy neměly nikdy kombinovat, alkohol nevyjímaje.
Doporučuji tedy i Vám drogy, mezi které jednoznačně patří i alkohol, nekombinovat, jedině tak se můžete vyvarovat nežádoucích interakcí.
Pokud by měly i tak potíže pokračovat, doporučuji Vám o nich promluvit s pracovníky nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo terénního programu, bezplatně, lze i anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na zařízení, které poskytují bezplatnou podporu a pomoc uživatelům návykových látek, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Zprávu berte jako varovný signál o tom, že pro Vás návykové látky nejsou to pravé ořechové a pokud ji nebudete respektovat, počítejte se závažnějšími problémy.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré,
buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.