Nefungou mi tripy?
Kekec420
Zdravím. Včera jsem měl poprvé trip, sice jen malý kousek, ale nepocítil jsem žádné účinky, maximálně nějaký placebo efekt. Dnes jsem snědl 2 celé tripy, od prověřeného borce a jen jsem se cítil pár hodin trochu jinak, žádné halucinace nepřišly.
Je možné mít hned ze startu takovou toleranci?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, podobně i dopady a následky jejich užívání se mohou u jednotlivců v časovém horizontu lišit.
LSD je velmi účinná látka, daleko pravděpodobnější, než že na něj máte z nejrůznějších důvodů zvýšenou toleranci, sníženou odezvu ať už jako takovou, či momentální, bude, že tripy, které jste pořídil, LSD obsahují v minimálním množství, případně vůbec. Množství LSD se může i v jedné "šarži" tripů výrazně lišit a "prověření borci", "bezpeční" dealeři drog neexistují a ani ti často nevědí, jaké směsi vlastně prodávají, v této "branži" jde především o zisk.
Určitě to neznamená, že byste si měl "dát" příště tripů více. Nikdy neužijte víc než jeden, ani LSD nekombinujte z žádnýnou další drogou, nebo drogami, včetně alkoholu, v opačném případě byste šel vstříc předávkování, nebo nebezpečným interakcím. Měl byste u sebe mít střízlivého zkušeného "sittera", který Vás "tripem", intoxikací bezpečně provede nejen tak, abyste si "něco uřil, prožil", ale především, abyste se vyhnul nepříjemným stavům, člověka, který Vás v případě potřeby dokáže "přeladit", poskytne Vám první pomoc a v případě potřeby přivolá pomoc lékařskou.
LSD užijte pouze odpočatý, najedený, v dobré fyzické i psychické kondici, dodržujte pitný režim, v přívětivém prostředí. V průběhu intoxikace nezapomeňte odpočívat, "chillovat", nejlépe v klidném místě prostém hluku, "cvrkotu" a shonu.
V opačném případě existuje zvýšené riziko, že prožijete "bad, nebo horror trip", toxickou psychózu, nebo tělesné zdravotní potíže, při obojím může jít až o život.
Doporučuji Vám brát tato základní doporučení vážně, chcete li minimalizovat rizika zdravotních potíží, nebo událostí, které může jít jen těžko napravit, případně že se nevratně zblázníte.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré a pokud nezvolíte se napříště LSD,
či drogám, jako takovým, vyhnout, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen