Pervitin
Marek111
Dobrý deň chcem sa spýtať pri prvom experimente s pervitinom keď to chcel užiť cez nos že si snupnes .. môžu sa vyskytnúť kŕče a záchvaty.. keď nemá žiadnu osobu ktorá prekonala epileptický záchvat ani úraz hlavy nemal..lebo som sa dočítal že zrýchlený tep a srdce bije rýchlo
Tak či náhodou záchvaty a kŕče sa nevyskytnú?? ako to vidíte by s vašimi skúsenosťami??? Ďakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Marku, dobrý den.
Bohužel, Vám nikdo, ani my zde, nemůžeme zaručit, že se nějaké zdravotní komplikace po užití, byť jinak zdravé osoby, nevyskytnou.
Za prvé se může odstartovat něco, co by se třeba projevilo později i bez užití drogy, za druhé nejde vůbec zaručit, co v obstarané látce prodávané za pervitin je dalšího přimícháno.  Možná byste se divil, co vše se pod názvem této drogy dá koupit. Omítkou počínaje, přes křídu, prášek na pečivo až po aspirin. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají k pervitinu (a vůbec všeobecně k distribuovaným drogám), aby jejich objem získal na větším objemu a tím se navýšil samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin samotný.
Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije, nelze předvídat co se bude po užití dít.
Netuším, kdo se k experimentu chystá, zda Vy nebo někdo jiný, rozhodně bych to nedoporučovala. Během své dlouholeté praxe se potkávám se zničenými lidmi, kteří v začátku také jen chtěli projít experimentem a měli dojem, že se jim nemůže stát nic špatného. Ty dopady a ztráty jsou opravdu neadekvátní prožitku, který droga v úvodu nabízí...
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK