stačí jenom ambulantní léčba ?
mdivad
Byl jsem v terapeutické komunitě Karlov. Vše bylo v pořádku a čím dál tím víc jsem zjišťoval že život bez drog,není nudný a také že se cítím mnohem lépe.Bohužel jsem si potom vzal 2x za sebou místo v kuchyni,kde ze začátku to bylo vše v pořádku.Ale ten druhý týden jsem už toho měl nad hlavu.A tím pádem jsem řekl že končím.
Když jsem přijel domů,tak jsem hned umyl nádobí.A byl jsem velice rád že to vůbec můžu udělat.Sám otec říkal že mě nepoznává...

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
děkuji za doplnění informací.
Pracovala jsem v terapeutické komunitě Němčice, takže vím, jak to v TK funguje a také to, že krize mohou přijít a je třeba se jim postavit. Proto v komunitách jsou různé služby, role, které je potřeba si zkusit, případně hovořit o tom proč to nejde a jak v tom dotyčnému je nebo není...je to příprava na život venku a obstání v různých situacích, které venku čekají (práce, rodina, vztahy, emoční rozpoložení, krize, atd.).
Škoda, že jste v TKK nevydržel a léčbu nedokončil, sám uvádíte, že to nějaký přínos mělo, a i otec to ocenil. Nenapadlo Vás se do komunity vrátit, léčbou projít celou a úspěšně ji dokončit? Věřím, že by Vám to pomohlo dát si život a vše ostatní do pořádku.
Nestál byste o to?
MK