Alkohol
Linda
Dobrý večer , mám takový dotaz žiju v domácnosti s přítelem (21) jsme spolu 2 roky , na začátku vztahu se predemnou alkoholu nedotkl , po nějaký době jsem začala pozorovat ze častěji chodí do hospody, rad se napije tvrdého alkoholu , nikdy se nestalo aby přišel z hospody střízlivý , lze mi s tim ze přestane , když je opilej je výbušný a agresivní , sám mi tvrdí ze není alkoholik , už nevím co mám dělat chtěla bych slyšet Vaši radu . Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Lindo, dobrý den.
Nebývají to úplně lehké situace, když si dotyčný problém rizikového užívání nebo závislosti neuvědomuje nebo nepřipouští, není ochoten na toto téma komunikovat, natož hledat nějaké řešení, pomoc...
Nemáme jednoduchou a univerzální radu, vždy je třeba vědět více souvislostí, abychom se v celkové situaci více orientovali.
Netuším, kde žijete, ale pokud by nebylo pro Vás obtížné, nechtěla byste se zastavit u nás v Poradně pro rodiče a partnery a více podrobněji to probrat?
Zde případně kontakt: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud žijete někde jinde, rádi Vás nasměrujeme u Vás, pokud nám napíšete, jaká města máte dobře dostupná.
Mějte se zatím hezky, MK