marihuana
111
Můj 16 letý syn kouří už min 1rok marihuanu.Tvrdí že má deprese a tohle mu pomáhá.Já myslím,že se mu to spíše prohlubuje.Nedokážu mu vysvětlit po zlém ani po dobrém jak moc mu to škodí.Tvrdí,že ho to baví.Byla jse s ním u psychyatra a také se snažil mu vše vysvetlit.Bohužel marně.Už si nevím rady a moc se o něj bojim.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, 111,
díky za dotaz i za důvěru. Rozumím tomu tak, že se cítíte bezradná a bezmocná. Máte o syna strach, bojíte se o jeho zdraví a nevíte, jak mu užívání marihuany rozmluvit, když na vaše ani psychiatrovi argumenty neslyší.
Ani my nemáme žádnou zaručenou radu nebo postup. Jakákoli doporučení nebo rady lze dávat pouze pokud zná člověk situaci v souvislostech. Na to už by ale bylo potřeba přijít osobně do poradny, kde byste mohla mluvit o celé situaci podrobněji, včetně zkušeností z minulosti, rodinné historie, svých pocitů, očekávání atd. Kdybyste měla o takovou pomoc zájem, neváhejte se znovu ozvat a napsat, která větší města jsou vám dobře dostupná. Poslala bych vám kontakt.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.