Léčba z drogové závislosti
Martin
Dobrý den, Opava asi nepřipadá v úvahu. Nemám dost finančních prostředků, bydlím sám a pracují pod agenturou a nemocenska je nic moc. 31.8. mě propustili z práce a skoro 2 týdny jsem byl doma.Rodiče nemám jen 2 sestry. Jedná je hendykepovana a druhá má rodinu a půjčky.Minulý rok jsem bydlel u sestry, to se dalo. Ranno jsem si našel psychiatra, mám přijít za ním zítra nebo ve středu. Tak tam zajdu. Napadlo mě ad mě někdo v pátek zamkne doma. Přes týden se krotim, chodím do prace v pátek to začne a jede to celý víkend. A nějaké léky nejsou na potlačení závislosti. Nebo Rivotril ad jsem v klidu. Předtím jsem měl od doktora Neurol nebo tak něco.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Martine.
Přebíjet chutě Rivotrilem nebo Neurolem je dost nebezpečné, jelikož léky z řady benzodiazepinů (což oba zmíněné jsou), mají velmi silný závislostní potenciál, to bych rozhodně nedoporučovala.
Opakovaně se Vám to nedaří, na jednu stranu se chcete léčit, na druhou hledáte důvody, pro léčba nejde, těžko pak radit...
Pokud jste v pracovním procesu, můžete mít vystavenou pracovní neschopnost, i když je to nižší příjem než klasická výplata, furt je to nějaký příjem. Pokud budete tímto způsobem pokračovat, je taky dost možné, že o práci dřív nebo později přijdete, bylo by na místě to všechno začít řešit. Zkuste zajít, alespoň do nejbližšího Kontaktního centra a poradit se o nějakých jiných možnostech (třeba ambulantní léčbě). Nezávaznou konzultací nic nezkazíte, třeba přijdete na nějakou možnost, která by pro Vás byla v tuto chvíli přijatelná.
Dejte vědět, jak to dopadlo!
MK