Pomoc odborníka.
Bara
Dobrý den,potřebovala bych kontakt na psychologa či psychiatra.ale na pojistovnu.Muj synovec spáchal sebevraždu a já se stim neumím vyrovnat.Mam teď problém sama se sebou ,protože to nejsem ja.Nic mě nebaví,nemám chuť s nikým mluvit,nesměju se atd.Je mi 48 let,trvá to už 3 týdny.Bydlim na Praze 2.Diky za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Báro,
jsem ráda, že jste se znovu na naši poradnu ozvala. Bohužel nejsme schopni zajistit rychle psychologickou nebo psychiatrickou pomoc. Ale píšete, že jste z Prahy. A přesně v situacích podobné té vaší, kdy se vyrovnáváte se ztrátou synovce a sama se cítíte špatně, smutně, je možné se obrátit na Centrum sociálních služeb Praha, resp. přímo na Krizové centrum RIAPS. Zde vám poskytnou pomoc bez velkého čekání, stačí zavolat, v krátkosti popsat svou situaci, objednat se a dorazit. Budete moci mluvit o všem, co vás trápí, co vám běží hlavou, vyslechnou vás, mohou nabídnout i psychiatrickou pomoc, nebo krátkodobý pobyt. Nebo můžete kdykoli volat na nonstop Pražskou linku důvěry. Kontakty připojuji níže.
Centrum sociálních služeb Praha - Krizové centrum Riaps
Chelčického 39, 130 00 Praha 3
Kontaktní telefon na pracoviště: +420 222 586 768 (toto číslo neslouží k poskytování telefonické krizové intervence! V případě zájmu o tuto službu se obracejte na Pražskou linku důvěry: +420 222 580 697)
Kontaktní e-mail na pracoviště: riaps@csspraha.cz
Kdyby bylo potřeba, neváhejte se ozvat.
Gabriela Minařík.