Drogy a dítě
Drvo
Mám syna 34let závislí na drogách, vychovává syna 3 roky, dá se najít léčebna, statek s ubytováním s dítětem a případně kolik to stojí je mi ho líto ale už to fakt nejde dál

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Drvo,
díky za dotaz.
Ano, existuje Terapeutická komunita Karlov ve Smetanové Lhotě, kde by se mohl syn léčit i se svým tříletým synem. Ale nepíšete nic o tom, jak se na léčbu dívá váš syn. Má o léčbu zájem?
Nástupy pro Terapeutickou komunitu Karlov lze dojednat prostřednictvím Denního stacionáře, viz kontakt níže. Základním předpokladem je však motivace syna k léčbě. K vyřízení může syn osobně kontaktovat přímo Denní stacionář v Praze, a nebo kterékoli kontaktní centrum pro uživatele drog nebo adiktologickou ambulanci, kde mu se vyřízením všem náležitostí pomohou.
Podrobnější informace o komunitě najdete zde.
Kontaktm pro vyřízení nástupu do komunity:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
e-mail: stacionar@sananim.cz
tel.: 220 803 130
mobil: 605 212 175 nebo 702 036 237
Snad tedy alespoň takto. Když byste chtěla napsat více, ozvěte se.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.