Pervitin a váha
Alice
Zdravím,už nějaké 2 měsíce užívám pervitin skoro každý víkend. Když jsem začala měla jsem nádváhu. Po těchto 2 měsících,mám dole nějakých 16kg a chci si dát teď pár týdnů "detox" mozná skončím úplně,ale mám strach,že opět přiberu. Jín zdravě a v malých porcích,cvičím a pohybuji se,myslíte,že se dá zabránit přibrání? Teď mám na svoji výšku totiž udeální váhu,nechci mít zase nadváhu :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Alice, dobrý den,
úbytek váhy při užívání pervitinu je běžný jev, stejně tak je běžné, po vysazení, že váha jde nahoru.
Chápu a jako žena si umím představit, že je pro Vás váha důležitá, ale po pravdě řečeno užívat pervitin kvůli váze mě přijde dost zbytečné. Zdravotní potíže a vůbec plno dalších problémů, které jsou s užíváním nelegálních drog spojené jsou dost riskantní.
Doporučuji doplnit vitamíny a minerály, zaměřit se na zdravý životní styl, najít nějakou vhodnou pohybovou aktivitu a snažit se udržet váhu jiným, zdravějším způsobem. Ta rizika za to opravdu nestojí.
MK