Takoví zvláštní dotaz
guru
Dobrý den. Mám opravdu prazvláštní dotaz. Je mi dvacet, jsem na vysoké škole(teď mam zrovna zkouškové), kořim ganju už mnoho let. Tak jointa deně někdy víc, někdy míň(a někdy přímo nelidsky), a tak jsem se chěl zeptat jak to mam říct matce.Už mě nebaví vymlovat se na alrgii a na to, že jsem byl jen v hospodě na pivku. Zas na druhou stranu máminina velmi blýzká kamarádka má syna závislého na perníku, takže se není co divit, že se drog hodně bojí. Tak díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud máte dojem, že je to nutné, tak prima, ale já mám takový pocit, že se to neobejde bez spousty řečí a pokusů o řešení. Byl bych v tomhle ohledu opatrný. Pokud matku vystrašíte, budete s tím mít spoustu potíží. Takže, uvažte, co děláte. Může to taky celé dopadnout tak, že nejen že se budete mudet vymlouvat, ale navíc vám matka nebude věřit. Já bych osobně si nejsem moc jistý, jestli bych něco takového své matce říkal a to jsem v situaci, kdy z toho matka hrůzu nemá. No, zas na druhé straně se musím přiznat, že hulení nepatří mezi mé oblíbené denní zábavy, takže to nemusím řešit. :-) Skrytá poznámka slouží ke sdělení osobnějšího vzkazu, který se neobjeví na veřejné části webu. Můžeme ji vidět jen my, kteří odpovídáme.