Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz
Zadejte dotaz
Prohledejte jiľ zodpovězené
Nevíte, jak se zeptat
PORADENSKÁ LINKA
602 666 415
Odpověď podle kódu
ANKETA
Otázka jen pro uživatele marihuany (a pouze marihuany, bez kombinace s jinými látkami): Jak často hulíte?
Dress Code do Káčka?
Nimbostratus
Je mi 41, tvrdou drogu jsem okusila ve 20 letech. Ve třiceti poprvé nitrožilně. Byly i pauzy, ale aplikace časem dosáhly každodenní frekvence. Teprve půl roku si na Káčku v Sananimu měním inj. materiál. Dříve to zařizoval ex. Jde mi o to, že mám starost, že vám odrazuji klienty. Měnit si chodím z práce, oblečená jak diktuje náš dresscode: košile, pouzdrová sukně nebo slušňácké kalhoty, lodičky na uměřeném podpatku, kabelka, vlasy stažené dozadu,precizní make-up. Vaši zaměstnanci byli milí, ale klienti venku mě označili nejdřív za novinářku a pak za policistku. Roli hrál asi i vyšší věk a to, že jeden klient ví o mém VŠ vzdělání. Přitom kdo znalý mě chvíli pozoruje, ruce, jizvičky v kubitě, xicht, dikci apod. jsem jasná.
Atmosféra čím dál horší, pelášila jsem pryč.
Jak příště? Prevléct se do džínů a mikiny s kapucí? Nebo chodit před prací v 9, kdy tam snad bude minimum klientů? Případně mohlo jít jen o náhodu, jindy jsem zažila ostatní klienty mírné, příjemné. Tak třeba nemusím své zvyky měnit? Ovšem nechci těm mladíkům zhoršit psych. stav, nasadit jim do hlavy stíhu z PČR a nedejbože je vyprovokovat a přijít k újmě.
Odpověděl: Amrit Sen
Nimbo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Klienty nám určitě neodrazujete, hoďte to za hlavu a choďte k nám oblékaná, jak chcete. Jde o to, abyste se cítila co nejlépe.
Pokud Vám naše odpověď ke klidu nestačí, nabízíme možnost si naprosto nezávazně popovídat o tom, co můžeme společně udělat pro to, abyste se cítila lépe a bezpečněji.
Mám za to, že obavy, abyste nám neodradila klienty, nejsou tím, co Vás trápí nejvíce. Můžete si u nás vyjednat i individuální konzultaci, v ústraní a klidu k tomu vyhrazené, příjemné místnosti.
K poznámce:
Z profesionálního hlediska bychom měli klientům vykat, řídíme se však instinktem, úctou a respektem, tak, aby to bylo oboustranně příjemné. Tykání může pomoci od bariér, v navazování důvěry. Každý člověk je neopakovatelný, má vlastní potřeby a také svůj čas...
Netykáme tedy automaticky, na podobných věcech se vždy nejdříve domlouváme.
Starším klientům a návštěvníkům, vyjma těch, které dlouho, v dobrých vztazích dobře známe a se kterými jsme se už dávno na tykání dohodli, zpravidla vykáme. Ctíme lidskou důstojnost a vykání je často nejadekvátnější komunikační pomůckou.
Jsem si jist, že pozdravem "ahoj" nic nezkazíte s žádným pracovníkem našeho Káčka.
Těšíme se,
Amrit Sen a kolegové :-)
Zpět