Řízení a marihuana
Franta57
Dobrý den, to přeci není možné. I kdybych nehulil už nikdy, to bych třeba i po dvou měsících nalizal a měl v krvi thc? Jsem sice těžší postavy, ale pohybem se to snad dostane rychleji z těla, když člověk běhá atd? Nebo se pletu a opravdu ze sebe už thc nedostanu a budu jezdit s obavy, že mě kdykoliv můžou zastavit policisté a sebrat mi řidičák? Jsem z toho opravdu špatný, dá se říct že jsem hulil skoro denně rok, ale většinou to nebyly žádné lampy, povětšinou to byly češtiny. Děkuji za Váš čas.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to je opravdu těžké říci, jak dlouho to bude trvat. U lipofilních látek (látek, které se v těle deponují v tukových tkáních) je vylučování opravdu velmi obtížně odhadnutelné. Nicméně bych předpokládal, že po několika týdnech totální abstinence od THC by mohla být hladina již nižší než udávaný limit. Ale opravdu není cesta jak si to jinak ověřit než testování z krve, bohužel...
Kdysi JXD udělal takový pokus a nechal se otestovat a změřit hladinu THC po nějaké době abstinence. I přes abstinenci (jak dlouhá abstinence byla už si přes nepamatuji, mám pocit, že týdenní) byla jeho hladina (ale ruku do ohně bych za to už nedal) 4ng/ml THC. Publikoval o tom článek, možná půjde ještě na internetu nalézt...
Budu držet palce, aby bylo vše v pořádku.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec
P.S. Rádo se stalo.