Motání hlavy uprostřed noci
I.S.
Dobry den, vcera vecer jsme byli s pritelem a kamarady na pivu. Moc je nezname, videli jsme se s nimi podruhe, a kvuli tomu, jak mi pak bylo a jejich chovani me napadlo, jestli mi nevylepsili piti. Normalne si davam 3-4 piva 12°, ale vcera to byla jedna 11° a jedna 15°, potom se mi zacala motat hlava, tak jsme pro me objednavali uz jen vodu a limonadu, nakonec od pritele na ochutnani dousek rumu. Domu jsme odchazeli asi o tri hodiny pozdeji, hlava se mi uz nemotala a bylo mi dobre. Po prichodu domu se u me najednou objevil obrovsky hlad, jak po koureni travy, ale zaroven pocit zaludku jako na vode. Vypili jsme kazdy jeste asi litr vody, uprostred noci se mi potom chtelo na zachod, ale skoro se tam nedalo dojit, jak strasne se mi hlava motala a bylo mi i spatne od zaludku. Nedovedu si to vysvetlit. Diky za odpoved:-)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko říct, takto to opravdu nepoznáme.
S určitostí by Vám to řekl pouze toxikologický rozbor (můžete si zkusit udělat orientační širokospektrální test na přítomnost drog, jsou volně dostupné v lékárnách) a zkusit tak, zda se nějaká přítomnost návykové látky ukáže a podle toho se pak zařídit dál.
Současné vysoké teploty a s nimi různé větší či menší zdravotní potíže a nepohody, mohlo mít vliv i na Váš stav, ale opravdu těžko tímto způsobem přes internet vyhodnotit objektivně.
Rozhodně je dobré (preventivně vždy) se mít na pozoru s kým sedím u stolu a neodcházet od rozpitých nápojů. Není neobvyklé, že se do některých drinků dostane něco, s čím dotyčný konzumující nepočítá.
Bohužel, k tomu v tuto chvíli neumím více napsat.
Kdyby Vás ještě něco napadlo, klidně ještě napište. Doufám, že se cítíte už lépe.
Mějte se fajn a buďte opatrná!
MK