Toxicka psychoza
Babeta99
Dobrý den, je možné mít toxickou psychozu z pervitinu jen s určitými lidmi? Vždy když jsem pod vlivem pervitinu s přítelem a s jeho kamarádama, tak slyším různé zvuky a všechny kolem podezírám že mi chtějí ublížit ( ne fyzicky, ale psychicky), myslím že chtějí abych měla ty halucinace, proto se vždy chovají divně.pritel třeba v jednom kuse kouká z okna, jako by na někoho čekal a když se ho zeptám,proč furt hodí k tomu oknu, tak mi neodpoví. Když jsem ale sama nebo s jinými lidmi , žádný stavy toxické psychozi nepocituji . Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Babeto, opět Vás zdravím.
Výskyt toxické psychózy není po užití stimulačních látek nic neobvyklého, může se prakticky objevit kdykoliv. Pokud ,,jízdy" trvají delší dobu (bez spánku, jídla, tekutin) je nástup o to pravděpodobnější. V jakém prostředí a s kým jste, na to může mít vliv také. Pokud přítel sám má nějaké nepohody (uvedla jste, že často kouká z okna a jakoby někoho vyhlíží), možná se obává, že ho někdo sleduje apod. (na pervitinu se podobné stavy vyskytují poměrně často), můžou se velmi snadno podobné nepohody přenést na druhého a vyvolat nepříjemný prožitek. Možná je to tento případ, ale zodpovědně takto na dálku to vyhodnotit opravdu neumím...
Klidně napište více, pokud budete chtít.
Kdybyste si chtěla o tom s někým popovídat v osobním kontaktu, můžete se anonymně, bezplatně a nezávazně obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele drog, bývají ve větších městech. Věděla byste případně kam zajít?
Pokud ne, klidně Vás nasměrujeme, stačí uvést města, která máte v dobrém dosahu.
Mějte se zatím hezky, MK