Posledni pokus
Street
Pervitin..nitrožilně..první dávka před 13ti lety. Začátky příležitostne..potom 2x týdně. Přestal jsem na 2 roky. Po dvou letech zase začal. Sel jsem do výkonu trestu ovsem výjimečně nebyly na vine drogy. Výkon trestu 3 roky. Bez drog...po propuštění prvni davka asi po 2 měsících...zvyšování davek....rozchod s přítelkyní.. to bylo před 2 lety. Ted pracuji jako šéfkuchař na horském hotelu. Mam krasneho syna kteremu byl 14.února rok. Hodnou přítelkyni a celkem hezky byt. Ovšem.. jsem závisly a Pervitin užívám nitrožilně kazdy den...maximálně obden...Problémy s penezi se stupňuji..dluhy narůstají...nepřeji si nic jineho nez se toho svinstva zbavit..vzalo mi to uz tak moc....a pritom tak zbytečne..zkouším to uz dlouho...ale nezvládnu to.. vůli mam..ale stav ktety už druhý den abstinence mám je šílený a ja se bojím o přítelkyni a především o syna...najde se nekde kdo mi pomůže..? Nebo dostanu odpověď...navštivte krizové centrum...nebo lékaře...nebo vyhledejte tu a tu organizaci...atd atd...zaplatil bych jakoukoliv částku za pomoc..i.přes to ze jsem závislý..nepoznáte to na mě..slusne vydelavam a dbám o sebe.. pomozte mi prosím..jsem rozhodnut učinit poslední pokus..a pak ač je to sobecké..a ublíží to spoustě lidem...nezbyde mi nic jiného nez si vzít život. Odvahu uz na to mám. . Děkuju za možnost a jsem s pozdravem Radek

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Street,
situaci, kterou popisujete, nejspíš nedokážeme vyřešit takhle na dálku, proto bych vás ráda podpořila v rozhodnutí zajít si osobně promluvit do Adiktologické ambulance v Trutnově. Poradna poskytuje služby velmi diskrétně a zdarma, stačí se dopředu telefonicky objednat a dorazit. Píšete, že jste už vážně přemýšlel o sebevraždě, na kterou máte odvahu. Obrátit se na poradnu a říct si o pomoc také vyžaduje odvahu a kuráž -  přiznat si problém, svěřit se, dovolit si nebýt dokonalý, hledat jiné cesty, postavit se abstinenčním příznakům, nebo dokonce zkusit jít na detox nebo do léčebny či komunity. Máte za sebou pestrou minulost, všechno krom závislosti na pervitinu jste překonal, máte přítelkyni, syna, práci,... než to celé vzdáte, proč nezkusit všechny ostatní možnosti? Co vy na to?
Kontakt na Adiktologickou ambulanci:
Adiktologická ambulance RIAPS
Procházkova 818, Trutnov
Objednat se je možné u zdravotních sester Ambulance, na tel. č. 499 320 327, 725 720 341, příp. prostřednictvím e-mailu ambulance.trutnov@riaps.cz.
Nabízené služby najdete zde.
A kdyby se vám nechtělo čekat na termín objednání, můžete zajít rovnou do Kontaktního centra.
KONTAKTNÍ CENTRUM A TERENNÍ SLUŽBY RIAPS
+420 731 441 267
web, podrobnosti zde
A pokud byste potřeboval mluvit s někým hned, můžete zkusit volat na naši poradenskou linku 602 666 415.
Budu ráda, když se ozvete, ke komu se vám podařilo objednat.
Gabriela Minařík.