jak mám usnout
kenny
pane bože jano...jakeej čaj z medunky?jaky zklidneny?kazdej blbec vi ze kdys se presvihne a je na blbym dojezdu tak se to da prechlastat tvrdym chlastem nebo sezrat diazepam...kdyz je to jedovaty..ale caj z medunky no, ty jo...

Odpověděl: Markéta Kordová
Kenny, zdravím Vás.
Nepodařilo se mi dohledat na kterou odpověď jste reagoval.
Jak sám uvádíte, většina uživatelů pervitinu ,,ví" jak nepříjemné dojezdy řešit, aby byl pro ně stav přívětivější. Přebíjet dojez stimulantů alkoholem nebo benzodiazepinem je sice pro mnohé konzumenty řešení, ale ideální není a nám se opravdu z profesního hlediska rady tohoto typu, podávat nechce. Přepokládáme, že pokud sem pisatel píše, rád by bezpečnější způsob a tím meduňka je. I když chápu, že pokud jste zvyklí užívat léky typu BZD, může se Vám to zdát směšné. Rozhodně, ale po meduňce nebudete mít epileptické záchvaty...
Mějte se hezky a buďte na sebe opatrný.
S pozdravem, MK