Vnitrozilni uzivani pervitinu
Madarka
Asi pul roku si picham pervitin chci stim skoncit a navstivit sveho lekare ale stydim se po vpichu mi zustali tmave fleky jak je odstranim?

Odpověděl: Amrit Sen
Maďarko, především dobrý den,
díky za důvěru. Stopám po vpichu, nitrožilní, nitrosvalové, nebo podkožní aplikaci, je nejlépe předejít.
To znamená si drogy injekčně neaplikovat, a nemáte li v úmyslu drogy oželet, užívat je jinak, méně invazivním a bezpečnějším způsobem.
Předpokládám, že to nejspíš nemáte v plánu, opravte mne, jestli se pletu. Pokud ano, ozvěte se a dejte vědět, pošlu Vám odkazy na materiály o dalších typech aplikací, s jejich přednostmi, riziky i zápory.
Stopy po aplikaci jednorázově neodstraníte, odpusťte, ale dívím se, že Vás to vůbec napadlo. Vpich, strup, modřina, jizva a další stopy, se musí úplně vyhojit a to potřebuje čas. Urychlit zhojení lze podpořit několika způsoby, nejlépe všemi zároveň: Do postiženého místa, ani jeho okolí si rozhodně neaplikovat a další užití odložit na co nejdelší čas, odpočinout si, doplnit (nealko) tekutiny, zdravou stravu, vitamíny a minerály.
Postižené místo i vícekrát za den potřít mastí, použít můžete například Heparoid, Ibalgin Duo, kalciovou mast, nebo panthenolovou pěnou, vhodná je jakákoli šetřivá mast, která podporuje hojení svrchní pokožky a není určená pro otevřené rány.
Stačí takto? Poděkování nikdy neuškodí.
Buďte na sebe opatrná, hezký zbytek víkendu,
Amrit Sen.