Lsd
Martin
Dobrý den,
jako první Vás tedy opravím na skutečnost, že včera jsem zde napsal poprvé.
Chci doplnít okolnosti pro bližší informace.
Papírek napuštěný kapkou lsd v neprodyšném uzavřeném obalu .
Píšete že rychle mizí účinnost . Tzn v rozmezí jakém? Týdnů, měsíců? Při zohlednění faktu , kde se papîrek nachází a s úvahou od doby kdy se káplo na papírek.
- postačí mi hrubý odhad - tzn ty týdny, měsíce, čtvrtletí xxx
Děkuji Vám za rady pane Amrite. Určitě přijdou k užitku .
Díky i já Vám také .

Odpověděl: Amrit Sen
Martine, opět zdravím
a omlouvám se, měl jsem pocit, že už jsme si psali.
Píšete "k užitku"..., jsme korektní internetová poradna, jejímž posláním a pracovní náplní odpovídajících je především pomoc lidem v úzkých a nouzi, kteří v jakékoli souvislosti s drogami a jejich užíváním, často jde o život, trpí. Také jejich blízkým, kteří často prožívají větší útrapy, než sami uživatelé, stejně tak poskytování tématicky souvisejících odpovědí na dotazy nejširší veřejnosti.
Snažíme se o snižování rizik na "obou stranách barikády", které je někdy těžké úplně odlišit.
V neposlední řadě inspirujeme a směřujeme dotazující i závislé ke kontaktu s odbornými službami, případně svépomocnými společenstvími a doprovázíme je k léčbě, pokud jsou tomu nakloněni.
Zmiňuji to proto, tím spíš, že jsem kdysi prošel podobným peklem, jako lidé, kteří nám denně píší, pro mne není snadné, odpovídat na dotazy typu, jak naložit s "materiálem", aby byl co nejdéle funkční, rozumíte mi. Pro mě osobně je to na samé hranici, kam jsem ochoten zajít, respektive konkrétně Vám, vyjít vstříc. Nezlobím se a chápu Vás, zkuste pochopit mě, i z těchto důvodů jsem přidal "nevyžádané" informace o tom, jak intoxikací LSD projít co nejbezpečněji, s minimem rizik, děkuji.
Na dotazy typu jak si drogy opatřit, vyrobit je, distribuovat a nejlépe si je užít, z pochopitelných důvodů, etických, profesionálních i osobních, neodpovídáme vůbec, a to nejen já, ale nikdo z týmu naší poradny.
K původní zakázce. Pokud bude "papír", zakápnutý LSD, uzavřený v neprodyšném sáčku, nebo skle a uskladněný v ledničce, může vydržet bez výraznějších ztrát v účinnosti měsíce.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.