Drogy
Anonym
Dobrý den, chtěla bych se zeptat...zítra mám jít k doktorce a bude mi dělat testy na drogy z moci...naposled sem užila pervitin v nedeli, vážím 56kg a je mi 17ct...budou testy ještě pozitivní? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Při běžných lékařských kontrolách se přítomnost drog nezjišťuje. Nebo snad jdete přímo na toxikologické testy?
Z tělních tekutin se pervitin dá prokázat v těchto přibližných časech:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Jsou to údaje pouze orientační, vždy závisí především na frekvenci a intenzitě užívání, na kvalitě konzumované látky a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání toxických látek z těla vypořádat. Může to být opravdu velmi individuální.
Stačí to v tuto chvíli takto?
Mějte se zatím hezky, MK