Jake mnozstvi muze byt marihuana v krvi
Anonym
Dobry den,cekam na výsledky s krve bylo to 18 hodin kdy jsem lizala a test vysel pozitivni. Takze nez mi odebraly krev tak to bylo po 20 hodinach.je nejake mnozstvi co mohu mit v krvi aby mi nevzali ŘP? Pry jsou aktivni meta neco a neaktivni. Tak jak to tedy je. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru,
Chápu Vaše obavy, nicméně mi chybí starost o další účastníky silničního provozu. Ptáte se, z pochopitelných důvodů, z obavy o vlastní postih, ale odpusťte, nezajímá Vás, nakolik můžete ohrožovat další lidi na majetku, zdraví i životě, v souvislosti s Vaším užíváním drogy, tedy především, jak jezdit bezpečně, nebo kdy lépe a zda neřídit vůbec....
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana a další konopné drogy (THC)
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukáží pozitivní výsledek.
Znamená to, že testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně jde o důkaz, že v posledních dnech drogu užila.
Pokud Vám vyjde i krevní test pozitivní, pak lze z přítomných metabolitů, při vyhodnocení rozlišit aktivní složka THC a následně určit, jestli Vaše užití, či užívání, mělo v daném čase vliv na schopnost řízení motorového vozidla.
Aktivní THC je v krvi detekovatelné do 24 hodin od posledního užití.
Ve zkratce, nikdy neřiďte dříve, než 24 hodin od posledního užití konopných drog, tedy pokud "hulíte" jednou za čas.
Při intenzivnějším užívání se doba, kdy budete mít jak pozitivní testy, tak spornou schopnost bezpečného řízení, prodlužuje.
Pak, pokud nechcete sebe, nebo někoho dalšího ohrožovat, je ve hře otázka, jestli vzdát řízení, nebo "hulení", s obojím zároveň, pokud užíváte intenzivněji, dlouho nevyjdete.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní, opatrná.
Amrit Sen.