Injekcni strikacka
Otec
Dobry den, nasel jsem u syna injekcni strikacku ,ale nejsem si jisty jestli se takove pouzivaji k aplikaci drog.Mohl bych vedet jaky typ strikacky je nejcastejsi mezi narkomany pripadne jake distribuji konktaktni centra? Potreboval bych to vedet nez zacnu nejak jednat.
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Kontaktní centra v rámci výměnného programu mají k dispozici různé typy injekčního materiálu. Nejčastější mezi konzumenty drog bývají tvz.inzulínky https://www.galenica.cz/Inzulinka-1-ml-s-fix-jehlou-G29-U100-d3264.htm, ale nemusí to být nutně pravidlo.
Doporučuji prostudovat základní informace pro rodiče, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Dále pak můžete celou situaci zkonzultovat a případný další postup v osobním kontaktu v naší Poradně pro rodiče, pokud je Vám Praha dostupná: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
V případě, že žijete někde jinde, napište, jaká města máte poblíž, nasměrujeme Vás vhodně jinam, kde byste se v případě zájmu mohl více a podrobněji poradit.
Stačí to v tuto chvíli takto? Klidně ještě napište.
S pozdravem, MK