Pervitin
Petra
Dobrý večer zajímá mě proč mě byli pervitin ještě mokrý v sáčku úplně zezloutl nikdy se mě tohle nestalo s pervitinem který do druhého dne zezloutl bojim se drogu snupnout na netu čtu ze by to mohla bit ziravina kyselina neodparena a poleptat nosní sliznici dekuji za info

Odpověděl: Markéta Kordová
Petro, dobrý den.
Bohužel, přes internet opravdu nepoznáme, co Vámi získaná látka přesně obsahuje, to by mohl určit pouze toxikologický rozbor. Zažloutlá barva není rozhodně v pořádku. Buď se může jednat o nějaký chybný postup v přípravě drogy, zbytky nečistot apod. nebo se může jednat o nějakou příměs, které se k distribuovaným drogám běžně přidávají za účelem navýšení zisku distributorům. Samotné příměsi mohou být leckdy organismu (stejně tak psychice) nebezpečnější než droga samotná.
Co se týče kupovaných drog, bohužel, kupující nikdy nemá jistotu, co vlastně kupuje. Uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace nebo dalších drog).
Obsahy látek se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
Rozhodnutí je samozřejmě na Vás, ale doporučuji to nebrat.
Buďte opatrná!
S pozdravem, MK