Pervitin a řízení
Rošťák
Krásný dobrý den
Minulý týden jsem na večírku užil asi 0,5g pervitinu čerstvě mi vrátily řidičák a nechci o něj ihned znovu přijít. Je možné už sednout za volant děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je fajn, že si sháníte informace, abyste neudělal stejnou chybu.
Pervitin je z tělních tekutin detekovatelný v těchto přibližných obdobích:
moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
krev = 1 až 3 dny
sliny = totožná jako u krve
Jsou to pouze údaje orientační, závisí především na intenzitě a frekvenci užití, na kvalitě konkrétní konzumované látky a na schopnosti organismu se s procesem odbourání rychle vypořádat. Je to tedy velmi individuální.
Pro jistotu doporučuji koupit na své náklady orientační test z moči a sám se otestovat. V lékárnách jsou běžné dostupné.
Mějte se hezky, MK