Zavislost
Saky
Jsem už 2 roky zavislá na marihuaně a nevím jak se závislosti zbavit v předešlém dotazu jsem se ptala na extáze a chci na ně přejít ale bojím se účinků jak se mám zbavit pokušení tuhle drogu zkusit?

Odpověděl: Markéta Kordová
Saky, dobrý den.
Zbavit se závislosti na THC, tím, že začnete konzumovat extáze, je něco jako vymýtat čerta ďáblem a ve skutečnosti to vůbec nic neřeší, pouze komplikuje.
Doporučuji se co nejdříve obrátit na nějaký podpůrný program, který Vás podpoří v tom trávu nekonzumovat, pomůže Vám lépe se vyznat v tom co se s Vámi děje, naučí, jak pracovat s touhou užít atd.
Netuším, kde žijete. V případě, že pro Vás Praha není problém, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení a nezávazně probrat celou Vaší situaci. Pak se můžete svobodně rozhodnout, zda budete využívat dalších služeb nebo ne.
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/thc-program.html
Bylo by to pro Vás přijatelné? Klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK