Léčba
Cursed
Dobrý den
Koho mám hledat pokud mám drogamy trvale poškozené tělo.(stáhlé svaly okolo krku, třes, bolesti hlavy jako kdybych pořád spal. Zabývá se tímto nějaký lékař? Podle všech doktorů kde sem jen byl sem dokonale zdravý.

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
z vašeho dotazu bohužel nepoznám, jaké drogy máte na mysli a jestli pořád berete (případně jak často a jakým způsobem). Nevím ani, jak časté jsou tyhle vaše potíže, jestli je tam nějaká návaznost na dávku, dojezd, abstinenci, jestli se ještě s něčím léčíte, jaké jste zatím navštívil lékaře, co vám vyšetřili, zda jste je informoval o tom, že drogy berete nebo jste bral... To mi trochu ztěžuje odpovídání.
Obecně je nějakou první branou praktik, který by měl zvládnout základní vyšetření, vyzvědět potřebné informace a dál vás převelet ke specialistovi. Pokud mu ale o drogách neřeknete, je dost možné, že prostě nic nezjistí. Pokud na vás zatím lékaři nic jiného nenašli, možná bude nejlepší, obrátit se na nějakou organizaci specializovanou na drogovou problematiku, kde byste si o tom mohl více promluvit a kde byste třeba postupně přišel na to, jak se dostat do lepší kondice.
Pokud byste měl zájem, napište, jaké větší město je pro vás dostupné, můžeme vám poslat nabídku kontaktů.
Zdravím, ať je brzo líp!