léčba ze závislosti
Ministr
Dobrý den,potřebovala bych poradit jestli je možné 19letou slečnu donutit k léčbě. Slečna je závislá na pervitinu a léčit se nechce,nechodí ani do práce a obchází akorát rodinu a tahá ze všech peníze, je velmi náladová a agresivní. Nevím co můžu udělat, abych ji pomohla pokud sama nechce.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy, nevím, jestli o dceru, příbuznou, známou, nebo jinou blízkou osobu, abych Vám mohl doporučit kroky, které můžete v náročné situaci podniknout.
Léčba z donucení mívá žalostný efekt. Existují ale možnosti, jak se lze pokusit blízkého motivovat ke kontaktu s odbornou pomocí a léčbě.
Napište více, budeme moudřejší. Nejlépe i ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, abychom Vám mohli poslat kontakty na bezplatné služby, odborníky, kteří poskytují konzultace a pracují s blízkými uživatelů návykových látek.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor. Kromě pochopení a podpory, získáte informace, jak s dotyčnou komunikovat, jak postupovat, jakých chyb se vyvarovat, co je konstruktivní a naopak, také, co užitečného můžete udělat pro sebe.
Jsme tu pro Vás, napište.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.