Zimnice, závratě
Hloupa holka
Dobrý den,
Do 28let (nyni 33) jsem byla bez zkusenosti s drogami. Lecba autoimunitni choroby a s tim souvisejici poruchy stitne zlazy(navic od 17let bojuji s bipolarkou, leky vzdy nekolik let beru a neberu, vse za asistence me psychiatricky) mi zpusobovaly hroznou unavu. Musela jsem se vzdat vetsiny konicku, sportu. Zvladala jsem jen praci a ve volnu spanek. Parkrat ani praci nezvladla. Jelikoz me neustala kolecka po lekarich neprinesla zadnou zmenu, zacala jsem uzivat pervitin. Nejdrive jen na pracovni dobu. Po temer rocni abstinenci jsem v nove praci opet pocitila, ze musim, navic snaha otehotnet byla marna. Nyni si podavam nitrozilne, i ve volnu, prehanela to. Po ctyrech dnech bez jsem si dala opet davku, neodhadla zda vic ci stejne jako obvykle. Mota se mi hlava, mam zimnici, boli klouby. Muze to souviset s blokaci krcni patere, nebo s drogou? Vodu, jehly uzivam vzdy ciste, desinfikuji misto vpichu. Je presto mozne, ze tim prehanenim v posl.2 mesicich jsem si ponicila uz tak krehky organismus?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, přes internet nelze moc přesně odhadnout, zda Váš současný stav souvisí s užitím drogy nebo s nějakým jiným problémem. Nicméně, ať už je to způsobeno čímkoliv, organismus Vám dává jasný signál, že něco není v pořádku a je třeba tento signál vnímat s respektem. Dle toho, co jste popsala máte plno jiných komplikací, ke kterým, když se přidá pervitin, je to o to složitější...
Bylo by na místě vše zkonzultovat s lékařem/psychiatrem, který se zároveň specializuje na závislosti, abyste s ním mohla otevřeně hovořit i o užívání pervitinu, netuším, zda Vaše lékařka ví vše (?).
Pokud se fyzicky necítíte dobře, bylo by rozumné nezůstávat sama, dokud se Vám neuleví, pro případ, že byste třeba potřebovala nějak pomoc či pomoc přivolat. Máte u sebe někoho takového?
MK