Doba vyprchání THC z krve
vašo
Dobrý den,mám dotaz na 100% spolehlivou dobu vyprchání THC z krve při několikaletém každodenním užívání např.5 cigaret denně a popř.jestli se musí dotyčná osoba předem objednat a jak dlouho se čeká a co vše je k tomu potřeba ? Děkuji za info. Pxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Vašo, dobrý den.
Příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Bohužel, 100% spolehlivá doba není, jde pouze o údaje orientační, je různá kvalita drogy a individualita organismu, může to být opravdu velmi individuální:
detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce THC sliny = jako u krve
U nás klienty netestujeme, ale můžete se obrátit na toxikologii, zde kontakt a info v odkazech.
Ústav soudního lékařství a toxikologie VFN a 1. LF UK pracoviště toxikologie
Ke Karlovu 2
128 08 Praha 2
budova E1a - 1. patro
sekretariát: Milada Blažková, tel. 22496 7190, milada.blazkova@lf1.cuni.cz
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/kde-nas-najdete/toxikologie/
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/informace-pro-zadatele-o-vysetreni/toxikologie/
Stačí to takto?
MK