Extáze
Itchy
Čau hale mam problém když si dám extázi nebo peří tak se mi nepostaví a mam z toho akorát deprese , zkusil sem si do něj i střelit buchnu ale pořád nic ptal sem se táty ale to je taky smažák a máma mě má v píči díky za odpověď bude mi 18. díky Richard P. :)

Odpověděl: Amrit Sen
Itchy, zdravím Vás,
díky za důvěru. Předesílám, že nejsme žádní hale, hej, nebo počkej, tedy příště prosím, aspoň v rámci Vašich možností, kultivovaněji.
Každý člověk je jedinečný, neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně jako se důsledky jejich užívání, mohou u jednotlivců lišit.
Co se Vám děje, je zcela běžné, buďte rád, protože kromě závislosti na drogách, respektive psychostimulantech, byste si mohl snadno vypěstovat závislost další, na drogovém sexu.
Když to zkrátím, mohlo by se Vám stát, že Vás sex bez drog přestane zajímat, pak už ho nemusíte být schopen a ve finále takto závislý člověk nemusí být schopen sexu bez drog, ani s drogami. Buďte tedy rád, ře Vám sex na drogách "nefunguje", v dané situaci lze hovořit o výhře.
Co je zásadní, že sex na drogách obrušuje city, dusí lásku a brání prožívání skutečné lidské blízkosti, sdílení intimity a něhy.
Závislý na drogovém sexu partnerku/y, partnera/y, používá jen jako objekt k ukojení svých, někdy až deviantních tužeb. V důsledku, po různě dlouhé době, kdy mu je bezcitným partnerem pouze droga, zůstává v samotě, v "lepším" případě v zajetí autoerotiky.
Pusťte otěž fantazii a představte si sebe jako člověka neschopného lásky, který v sobě zadusil dar, schopnost milovat. Může snad být něco smutnějšího?
Poslední doporučení, do penisu si určitě neaplikujte, mohl byste o něj přijít.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.