Co mi dali do pití
Etefa
Dobrý den, chtěla má bych se zeptat, jestli nevíte co jsem nevědomě mohla požírá ta drogu. S kamarády jsme pili a nikdy mi druhý den nebylo jako dnes. Celý den je mi špatně, točí se mi hlava a chci jenom spát. Ze včera si od určitého okamžiku nic nepamatuju, omdlévala jsem, zvracela a byla taková gumová. Nemohla jsem chodit a moje zorničky byly přes celou duhovku, klepala jsem se a byla jsem bílá. Děkuju za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Etefo, opět zdravím,
před chvílí jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, přikládám tedy kopii odpovědi:
Díky za důvěru. Odpusťte, ale to Vám takto na dálku, neřekne nikdo.
Jediná možnost, jak se dozvědět jestli, a případně jakou drogu Vám, jestli dobře chápu, bez Vašeho vědomí někdo podstrčil, je nechat se otestovat, a to velmi brzy.
Pokud k inkriminované události došlo včera, otestujte se nejpozději zítra, protože s každou další hodinou pravděpodobnost záchytu klesá.
Mám na mysli koupit si v lékárně jednorázový multitest z moči, ve které se drogy drží nejdéle, až na 6 - 12 psychotropních látek, v ceně cca 250 korun.
Jak situaci popisujete přichází v úvahu i verze, že Vám nesedla alkoholová "nálož", to se někdy stává, i s popsanými důsledky
Jestli Vás někdo bez Vašeho souhlasu, nebo proti vůli intoxikoval, dopustil se velmi závažného protiprávního jednání, s trestní sazbou až několik let nepodmíněně a ohrozil Vás na zdraví a životě.
Předpokládám, že se už cítíte výrazně lépe, pokud ne, nebo by se měly potíže protahovat, či v různých intenzitách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc.
Zkušenost berte jako výstrahu, abyste na sebe byla opatrnější, určitě se na co nejdelší čas vyhýbala alkoholu, o drogách nemluvě, návykové látky, ať tak, či tak, pro Vás nejsou to pravé.
Poslední doporučení, buďte pečlivější ve výběru přátel a způsobů trávení volného času.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.