Řízení a marihuana
Franta57
Dobrý den, chtěl bych přestat s marihuanou, rozhodně ne na furt, marihuanu mám rád, pomáhá mi uklidnit se a celkově přijít na lepší myšlenky, navíc mám kamarády, kteří si občas marihuanu "zahuli". Chci přestat kvůli tomu, abych mohl řídit a celkově měl přehled o tom, kdy můžu nalizat u policistů a kdy ne. Hulim přes rok a půl a mám strach vyjet na silnice, abych nepřišel o řidičák. Podotýkám, že jsem nikdy neřídil pod vlivem, jen mi jde o tu dobu po tom "huleni". Jsem dost naladova povaha a marihuana mi pomáhala vždy se nějak dostat do "pohody" a být na všechny ok, ale je mi jasné, že to takhle nejde pořád. Proti obcasnemu zapálení nemám nic, ale denně, jako to provozuji já, to mi přijde trošku moc. Prosím poraďte. Děkuji
F.

Odpověděl: Amrit Sen
Františku, opět zdravím,
do třetice všeho dobrého.
Jak dlouho Vám cca policie zjistí přítomnost THC už víte, něco málo k problematice, jak z legislativního, tak z odborného terapeutického pohledu, také.
Poprvé zmiňujete, že vnímáte svoje užívání, jako problém, který, opravte mne, jestli se pletu, byste rád začal řešit.
Je li tomu tak, rád bych Vás povzbudil a podpořil v krocích, které bude moudré a praktické podniknout.
Doporučuji Vám zavolat pracovníkům ambulatního programu Kontaktního a poradenského centra Renarkon ve Frýdku a domluvit si termín schůzky.
Při osobním, naprosto nezávazném pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušení a vstřícní odborníci, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat a jakých chyb se vyvarovat.
Uleví se Vám, získáte bezplatnou podporu a užitečné informace. V případě potřeby a zájmu, si můžete vyjednat průběžnější konzultace, byste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v konkrétních situacích, které přinese nejbližší čas.
O webu "Končím s hulením" jsem Vám psal. Jistě jste si všiml, že kromě jiného, nabízí i možnost bezplatné on-line léčby, mrkněte na to.
Ve Frýdku tedy fungují dvě kvalitní, osvědčené adiktologické služby, doporučuji Vám tedy jednu vybrat, objednat se zajít si popovídat:
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon o. p. s.
Ambulantní program
Malé náměstí 104
738 01 Frýdek - Místek
Telefon: +420 558 628 444
Mobil: +420 606 694 244
E-mail: kcfm@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Poradna Modrý Kříž
Malý Koloredov 811
738 01 Frýdek - Místek
Telefon: +420 724 087 221
E-mail: frydek-mistek@modrykriz.org
Web: http://www.modrykriz.org/frydek-mistek/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak si stojíte a jak se situace vyvíjí.
Také, jesttli Vám naše odpovědi byly užitečné.
Seberte všechnu kuráž, jednejte.
Stejně, jako kolegové z Frýdku, jsme tu pro Vás.
Držím palce!
Amrit Sen.