Extáze
Petr
Dobrý den.
Dnes po úklidu domácnosti jsem našel pilulku podobnou extázi a byl bych rád, kdybych zjistil, jestli jsem se mýlil nb ne. Mám totiž přítelkyni se kterou jsem moc krátce. Moc děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, zdravím Vás,
mám za to, že lepší, než abyste posílal, nebo obnášel tabletu k laboratornímu, tedy jedinému spolehlivému testu, do specializovaného zařízení, na která, pokud projevíte zájem, Vám pošlu kontakt, bude když se partnerky prostě zeptáte, co myslíte?
Máte představu, jak budete ragovat, kdyby Vám výsledek testu, který by stál okolo 2000 korun, potvrdil, že jde o drogu, respektive, jak s takovovou informací naložíte?
Víte, jak se postavit k informacím, nebo emocím, které se dozvíte/nedozvíte, z navrhovaného osobního rozhovoru?
Máte jasno v tom, jestli chcete/nechcete investovat do vztahu s člověkem, pokud užívá drogy?
Víte něco o tom, jestli Vaše partnerka stojí o vztah s člověkem, který má problém se jí otevřeně zeptat, při podezření, nebo pochybách?
Napište, jak rozhovor dopadl. Jestli si na něj netroufáte a rád byste se dozvěděl, jak na to, mapište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, pošlu Vám kontakty na odborníky, se kterými můžete vše probrat, bezplatně, anonymně, není nad osobní pohovor.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.