antibiotika a LSD
Lucie78
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jaký vliv má LSD na uživání antibiotik konkrítně amoxicilinum / acidum clavulanicum. Po navštívení lékaře jsem zjistila, že mám streptokoka. Jedeme s partou na výlet a tento " úlet " plánujeme již delší dobu.

Odpověděl: Amrit Sen
Luie, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete a zajímáte se o svůj zdravotní stav.
Každé užití drogy je v závěru zátěží pro organizmus, tělo i psychiku a mívá negativní vliv na obranyschopnost organizmu, oslabuje imunitní systém.
Lékař Vám antibiotika nepředepsal jen tak.
Trpí li člověk onemocněním, nebo se uzdravuje při nasazení antibiotik, je nasnadě, že mu užití LSD rozhodně na zdraví nepřidá, naopak...
Užití LSD může při zvýšené zátěži a nedostatku klidu, potřebného k úzdravě a rekonvalescenci, také limitovat léčebnou odezvu antibiotik.
Užitím drogy byste tedy riskovala zhoršení zdravotního stavu, prodloužení časového horizontu uzdravování, případně další komplikace.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré,ať jste brzy v kondici,
buďte na sebe opatrná.
Hezký zbytek Velikonoc,
Amrit Sen.