Rektální aplikace
Tvor kočičí
Dobrý den,zajímá mě jestli může mít vliv na účinek pervitinu to,když se to aplikuje rektalne,po tom,co to nešlo nitrožilně? Tzn.je tam krev.
Nevim proč,ale nikdy mi to takhle vůbec nic neudělá a mě právě napadlo,jestli za to třeba nemůže ta krev. Např.ze ten perník se nevstřebává,když jsou tam už sraženiny. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Tvore kočičí, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, netuším, jestli dotaz míníte Vážně, nebo jestli jde o marný pokus o žert.
Občas dostáváme dotazy, nad kterými zůstává rozum stát... Nezbývá, než zachovat profesionální přístup a připustit, že to myslíte vážně.
Opustím li zdravotní i estetická hlediska, pak mohu napsat, že krev, ani sraženiny, v roztoku obsažený pervitin, chemicky nijak neovlivní.
Droga aplikovaná rektálně, má pomalejší "nástup", než aplikace nitrožilní. V "krváku", může docházet a dochází k nerůznějším procesům, které ze zdravotního hlediska, i když jde o vlastní krev, uživateli po aplikaci rozhodně neprospějí.
Při rektální aplikaci drogy může dojít k natolik významnému úniku roztoku, že zbylá "dávka", nezaručí uživateli jeho spokojenost.
Rektální aplikace bývá, kromě dalších způsobů aplikace, například drogu rozpuštěnou ve vodě (nikoli s krví) vypít, jako bezpečnější, než aplikace injekční, běžně doporučována.
To však není, vzhledem k okolnostem, Váš příběh.
Poslední doporučení, pro jistotu. Rozhodně se nikdy nesnažte "krvák" aplikovat injekčně, tedy nitrožilně, do svalu, ani podkožně.
Kromě rizika, že Vám sraženina ucpe mozkové, plicní, nebo srdeční cévy a ohrozí Vás na životě, nebo způsobí dušení, ochrnutí, nebo slepotu, přichází v úvahu například otrava krve, vznik abscesu, flegmony, včetně řady dalších závažných zdravotních komplikací.
Nebudu se rozepisovat, ale rozhodně nejlepším bezpečným řešením, jak s "krvákem" naložit, je vylít ho do záchodu a důkladně spláchnout. Následně záchod vydezinfikovat Savem, nebo jiným běžným přípravkem k ošetření a dezinfekci toalet.
Odpusťte, zkuste se na věc, aspoň na chvíli podívat jinak, než očima závislého, kterému, kromě potřeby aplikovat "jed" do těla za každou cenu a jakýmkoli způsobem, je možná všechno ostastní "šumák".
Napadá Vás něco, co cítíte?
Možná je na čase začít svoje užívání a životní polohu řešit, podniknout kroky ke změně.
Máte něco dalšího na srdci? Kdykoli napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.