Abstinencni priznaky.
Zuzkapech
Dobry den,potrebuji se zeptat jak zmirnit abstinencni p.po tramalu,uzivaneho 5let v kuse,denne 10tablet?Pan obvodak mi dal leky na uzkost a na spani,ale porad se citim spatne.(navaly horka a tepla,unava,buseni srdce,udychanost).

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
to je ošemetná otázka. Dá se říci, že odvykací stavy od opioidů bohužel zcela pokryjí zase jenom opioidy. V případě Tramalu je situace zpestřena ještě tím, že blokuje zpětné vychytávání serotoninu a noradrenalinu (efekt podobný např. některým antidepresivům), čímž se příznaky z vysazení mohou ještě různě proměňovat.
Nevím, jak rychle jste Tramal vysazovala. Pokud ještě vysazujete, můžete zkusit zpomalit tempo a vysazovat vždy po týdnu část dávky. Pokud již máte vysazeno, můžu vám snad alespoň dát nějakou naději v tom, že abstinenční syndrom obvykle vymizí v průběhu několika dní (cca týdne).
Pokud by vaše potíže přetrvávaly, zkuste se znovu poradit s lékařem (možná lépe psychiatrem), který vám může poradit ohledně nějaké přechodné medikace či dalšího postupu.
Držím palce a pokud byste měla další otázky, určitě se ozvěte!