Menší účinky pervitinu
slepýš
Zdravím
je mi 20 let a už zhruba čtvrt roku občasně šňupu pervitin. Vždy mám stejný model. Je to týden, co mi skončila moje měsíční pauza. Když jsem to po měsíci měla poprvé, dalo mi to dobrý stav, ale podruhé a potřetí to se mnou téměř nic neudělalo i přesto, že jsem si postupně dala větší množství než obvykle a kamarád, který fetuje dva roky, si dal svoji běžnou dávku toho samého modelu a udělalo mu to stejný stav, jako vždy. Nevíte, čím by mohlo být, že droga na mne už tolik nefunguje a stalo se to už podruhé v intervalu tří dnů a dojezd jsem ani neměla?

Odpověděl: Amrit Sen
Slepýši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Při užívání pervitinu bývá běžné, že každá další dávka už zdaleka neúčinkuje tak, jako ta předchozí, respektive první. Organizmus, tělo i psychika bývají vyčerpané a pokud nedostanou to co potřebují, tedy spánek, odpočinek, dostatek tekutin a energie dodané vydatnou zdravou stravou, vitamíny, minerály, atd., není se čemu divit, tedy..., je to běžné.
Největší chybou by bylo navyšovat dávku, nebo se "dokopávat", přidávat si během jedné "jízdy", protože riziko předávkování a toxické psychózy je v takovém případě mimořádné.
Další okolností, která může být "ve hře", je "materiál" samotný. To, že ho máte se stejného zdroje, neznamená, že jde o tentýž "model", který jste si obstarala minule. Krom toho, že se každý "var", tedy výsledek každé jedné "výroby" pervitinu z mnoha důvodů, které není třeba uvádět, může lišit, a častěji  se rozhodně liší, mívá, kromě zbytků chemikálií, nedostatečného "čištění", atd., ve finální podobě, kdy dealer distribuuje "matroš" uživateli, vliv i to, že je velmi často, kvůli vyšším ziskům, ředěný vším možným, často i velmi nebezpečnými látkami.
Distributoři dokáží být natolik šikovní, že ředění na "materiálu" nemusíte pouhým okem, ani podle pachu, nebo chuti, vůbec poznat.
Doporučuji Vám tedy nikdy "jízdu" neprotahovat přes jednu noc, "nedokopávat" se, držet pitný režim a během ní aspoň občas něco výživného, přes nechuť k jídlu, zakousnout. Následně se osprchovat, najíst, napít a odpočívat, vyspat se. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čal z meduňky, který koupíta v každé lékárně, ale i mnoha dalších, běžných obchodech.
Stačí takto?
Přidávám pár užitečných odkazů:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.