Na patro se mi vraci chut 2cb
Youdontknow
Nemam tuseni proc se to deje ale po urcitem obdobi kdy jsem nadmerne konzumoval dvojitou, trojitou a vicenasobnou davku 2c-b, se mi casto bez zjevne priciny samovolne objevuje na patre jeho chut, od posledniho uziti ubehly tri mesice a stale se ta chut sporadicky vraci, zajima me co za tim stoji? Predem diky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Youdontknow,
2-CB působí v menších dávkách více jako stimulant, ve větších spíše jako halucinogen. U vás by tedy mohlo jít o jakousi izolovanou a časově krátkou podobu flashbacku. Je možné, že nějaká okolnost (třeba i na méně vědomé úrovni) vám zážitek na 2-CB nebo některé z okolností jeho užití mimoděk připomene, a ten se pak spojí s chuťovými vjemy. Nepíšete nic o tom, co se děje v době takových zážitků, ani co po nich pak následuje, případně za jakých okolností k zážitku dochází a zda se vám spojuje s něčím, co vám přípomíná některý z okamžiků užití 2-CB. Jak se při takovém zážitku cítíte?
Pokud pro vás není takový zážitek obtěžující a nevyvolává ve vás úzkosti, nejspíš bude jeho frekvence časem klesat, vyloučit jejich návrat však zcela nelze. Pokud by se však na zážitek nabalovaly další, rostla jejich frekvence, případně se prodlužovala doba trvání a začala se stávat obtěžující, bylo by dobré vyhledat lékaře. Vyhodnocení závažnosti je v tuto chvíli na vás. Na dálku i s ohledem na malé množství informací nelze zodpovědně závažnost situace dost dobře vyhodnotit.
Současnou situaci ale také můžete vnímat jako určité varování. U halucinogenů nikdy nevíte, kdy se zážitky otočí proti vám. Nemusí k tomu dojít nikdy, ale riziko potíží rozhodně není nulové. Dávejte na sebe pozor.
Snad tedy alespoň takto. Kdybyste potřeboval, znovu napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.