PERVITIN,sniezicek ako mam s tim prestat.
MAJA
UZ JEDEN A POL ROKA DAVAM PIKO NAJPRV SOM SNUPALA,POFAJCIEVALA A OD 14.FEBRUARA 2003SOM ZACALA SLAHAT /NARAZAT/DO ZILI ZA 3 DNI SOM SI DALA 5D A VIAC SCHUDLA SOM NA 37KG SKUSALA SOM STIM SKONCIT ALE NA ZACIATKU TO NESLO TERAZ MOMENTALNE SOM 2 MESIACE CISTA ANI NEHULIM-STRETAVAM SA STIMI ISTIMI LUDMI AKO V TEDI A ZACINAM ZASE NALIEHAT NA PIKO PROSTE CHCEM HO .CHCEM ZASE ZAZIT TEN NENORMALNE DOBRI FLES Z DVOCH DIELOV JAK MAM VIDDRZAT ABY SOM SI NADALEJ NEDALA /PARTY BEZ DROG TAKE NEPOZNAM/NAPOSLEDI MI RUKA VELMI OPUCHLA A ZAPALILA SA .MAM TO RAD KED MAM VELA ENERGIE A BEHAM Z JEDNEHO MIESTA NA DRUHE INAC MAM 16 ROKOV DROGY UZIVAM OD 13ROKOV-maja uz som pribrala mam 51kg

Odpověděl: Tomáš Harant
Tvá situace není vůbec jednoduchá. Neustále ti samí lidé, silné chutě.... Je skvělé, že se Ti za těchto podmínek vede už 2 měsíce abstinovat a myslím, že by byla škoda to nyní zahodit. Vzhledem k tomu, že si brala od 13 let, tedy 3 roky bych Ti ale doporučil nebýt na tuto složitou situaci sama. Není to příliš účinná varianta. Máš ve svém okolí někoho, s kým by sis mohla o tomto popovídat? Někdy i samotné povídání, zejména s někým, kdo celé záležitosti rozumí může hodně pomoci. Nevím, jestli jsi v kontaktu s nějakým krizovým centrem ve svém okolí, ale tam by Ti rozhodně mohli pomoci /anonymně, bezplatně a problémem nebude případně ani tvoje cizí národnost/ nejen s popovídáním, ale i s nalezením nějaké další intervence, bude - li potřeba. Napíšeš - li mi odkud jsi, mohu ti pomoci zprostředkovat kontakty v Tvém blízkém okolí. Myslím, že celá záležitost si zaslouží více než pár řádků v této poradně. Přeju hodně síly, drž se!