PERVITIN V KRVI POLICIE
brblales
zdravim, je mi 41let mam 190cm 96kg neberu zadne leky a citim se zdrav... jsem pravidelnym uzivatelem perniku cca 3x tydne jednu az dve davky po cca 0,2g
pri policejni kontrole mi byl zjisten pervitin z potu to vse se stalo cca 32hodin po po poslednim uziti jaka je pravdepodobnost ze budu mit v krvi jeste psychoaktivni latky dekuji a jsem s pozdravem Brblales

Odpověděl: Amrit Sen
Brblalesi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Že Vás policie "nachytala na švestkách" může být sice nepříjemné, ale buďte rád, že jste dosud (snad), sobě, ani dalším účastníkům, tedy co se silničního provozu týče, neublížil.
Odpusťte, ale z mého pohledu je dobře, že se tak stalo. Pro Vás, i zbytek světa.
Jako závažnou okolnost vnímám, že pravidelně, 3x týdně užíváte ve vysokých dávkách pervitin, takže by byl zázrak, kdyby se Vám vyhnula závislost, tedy nemoc, která má, kromě jiného, obecně větší úmrtnostní potenciál, než rakovina.
To ale, jestli správně vyvozuji, opravte mne, pokud se pletu, jako problém nevnímáte, stejně jako to, že byste mohl  sebe, nebo někoho dalšího, ať už z té, nebo oné strany, ohrozit na štěstí, zdraví a životě.
Pojďme dál...
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Pervitin
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin 1 - 3 dny
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i k ostatním lidem, opatrný.
Amrit Sen