Alergicka reakce na LSD
Guma
Dobry den, chtela bych se zeptat zda je mozne, ze jsem alergicka na LSD. Asi 3 dny pote co jsem se osobne seznamila s LSD v podobe kapek me zacli silene svedit dlane.. od te doby jsem obcas zacla mit alergicke reakce v podobe svedive a palive vyrazky( uplne vsude...hlava, ruce, zada, lokty, bricho, trisla, nohy proste vsude) po pulroce prehazovani si me mezi koznim a alergem, mi bylo oznameno, ze mam koprivku a nikdo nevi na co, musim si zvyknout a pockat az prejde(coz muze byt a nemusi). Neobjevuje se mi to nejak pravidelne, ale sama jsem vypozorovala, ze prevazne ( ale neni to pravidlem.. nekdy se to neobjevi vubec) se mi to objevi 1-2 dny po tom co poziju LSD ( nepozivam vic nez 1/4 tripa za vecer na party cca 1/14dni-3tydny). Muze to byt alergie na LSD? Jak to potvrdit? Pripadne jak se toho zbavit aniz bych musela prestat? Krome THC a LSD nepozivam zadne drogy a dost mi pomahaji (trpela sem hodne na deprese a migreny.. od te doby co hulim je to lepsi a ted co si obcas dam ten kousek tripa uz na ne skoro vubec netrpim). Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Alergologie není úplně obor, ve kterým bych se orientovala. Hledala jsem, ale nikde jsem nenašla žádný popsaný případ alergie na LSD. Mezi kopřivkou a roztokem vůbec nemusí být žádná souvislost. Pokud se domníváte, že alergie souvisí s kapkami LSD, tak spíš bych se přikláněla k tomu, že jste alergická na nějakou složku roztoku, ve kterém je LSD rozpuštěné, ne na samotné LSD. Potvrdit by Vám to mohl jenom alergolog, pokud byste mu přinesla vzorek LSD roztoku ;) Jinak si myslím, že kdybyste se na to zeptala Vašeho alergologa, určitě by Vám hlavu neutrhl. Alergické projevy často dobře reagují na antihistaminika, např. Dithiaden, Zodac, Zyrtec, případně Prednison, ale předpokládám, že na alergologii Vám už tyhle léky doporučovali. Není nic neobvyklého, že se na příčinu alergie nepřijde.
S pozdravem,
VP