Marihuana v moči
H.S
Dobrý den, tři dny za sebou jsem každý den hulil trávu, každý den pouze jedno brko, a měl jsem z toho vždy tak maximálně půlku. Za 14 dní jdu přímo na test na drogy z moči, chci se zeptat budu pozitivní ? Dá se s tím něco dělat nějak to ze sebe dostat ? Jsem vrcholový běžec,a byla to jen hloupost.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se v domácích podmínkách otestovat.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost, nejlépe neužívat vůbec.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem, MK