Drogy a ledviny
michaela
Dobrý den, jsem občasnou uživatelkou drog (marihuany, extáze, lsd). V poslední době mě po požití trochu bolí ledviny a proto bych se chtěla zeptat, co je dobré užívat (bylinky, vitamíny,..), aby tolik netrpěli.
Předem díky za odpověď. :)

Odpověděl: Amrit Sen
Michaelo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení z popsaných potížích a jistě je zcela na místě.
Odpusťte, ale takto na dálku, tím spíš v možné souvislosti s užíváním drog, ale i bez ní, nedokážeme my, ani nikdo jiný, určit příčinu Vašich potíží, natož diagnostikovat problém a navrhnout prostředky, kterými byste měla potíže léčit, tedy s výjimkou šarlatánů.
Co je však jisté, že jste dostala jasnou zprávu od Vašeho organizmu, že pro Vás drogy nejsou to pravé a měla byste se jim napříště obloukem vyhnout, nebo jejich užití odložit na co nejdelší čas a určitě zajít k lékaři, protože jedině ten, po důkladném vyšetření, může zjistit, co Vám je a případně navrhnout a zahájit odpovídající léčbu.
Pokud zprávu a signály organizmu podceníte a nevezmete je Vážně, očekávejte možné, ještě závažnější potíže, jejichž léčba může být náročnější, komplikovanější a dlouhodobější, než když se necháte vyšetřit nyní.
Možné je i to, že Vaše potíže s užíváním drog, jako příčinou, souviset nemusí, ale je dobré vědět, že každé užití drogy oslabuje imunitní systém, tedy obranyschopnost organizmu a brání tomu, aby si s potížemi poradil sám, stejně jako v případě terapie limitují léčebnou odezvu a úplné uzdravení.
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrná a jděte k lékaři.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
Amrit Sen.