Extaze šelest na srdci
Marek
Dobrý den, mám diagnostikovanou šelest na srdci je mi 16 let a jednou za čas beru extazi je to nějak zvlást nebezpečné? A jak je to nebezpecne u ostatnich stimulačnich drog a alkoholu? Děkuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Marku,
díky za dotaz.
Konstatování "šelest na srdci" je bohužel natolik vágní, že nelze vyvodit žádný relevantní závěr. Může jít o vývojovou poruchu, může jít o méně rizikové, nebo také zásadně rizikové poškození, kdy užitím drogy riskujete život. Šelest je totiž symptom, ale nevíme u vás čeho. Zeptejte se svého kardiologa...
Obecně vzato je každá intoxikace pro organizmus mimořádnou zátěžovou zkouškou a lze se domnívat, že v případě jakékoliv zdravotní komplikace může být dopad zásadně zdraví škodlivý.
Doporučuji vám Marku, abyste se drogovým experimentům vyhnul...
Nic víc pro vás nemám.
S pozdravem Jakub Chudomel