Drogy na mě neúčinkují
Andrea
Dobrý den,
potýkám se s velmi zvláštní věcí, u nikoho jiného jsem to zatím neviděla. Tráva na mě působí normálně, když však zkouším jiné drogy (E, M, speed, pervitin...), vůbec na mě nepůsobí. Nejsem pravidelný uživatel, i když jsem něco měla poprvé či podruhé, nic mi to neudělalo. Respektive potřebuji šíleně velkou dávku. Např. když jsem poprvé zkoušela Mko, musela jsem si dát 750mg, abych vůbec něco cítila a kamarádům stačila jedna klasická čára (cca 150mg). To samé s Ečkem. Měli jsme všichni stejné, kamarádům stačila 1/2 - 1 celá a já jsem si musela dát 3 a i tak jsem byla "míň", než kamarádi. A to jsem to zkoušela podruhé v životě a ne nijak v krátké době (za sebou). Žádné léky, které by účinky mohly tlumit, neberu. A kvalita je většinou opravdu dobrá, vzhledem k tomu, jak to působí na ostatní. To samé se speedem a pervitinem, vše jsem pouze zkoušela, účinky však nebyly žádné nebo relativně slabé po výrazně větší dávce.

Odpověděl: Amrit Sen
Andreo, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako se mohou důsledky jejich užívání v časovém horizontu lišit.
Netuším, jestli jste měla vždy možnost reálně srovnat účinky drog na Vás, s účinky na druhé, při stejných dávkách totožného "materiálu", protože pokud k popisovanému došlo jednorázově, nebo "párkrát", bylo by velmi nebezpečné z toho vyvozovat závěry. Tím, že jste možná, z důvodů, které nedokážeme analyzovat, natož určit, rezistnější, než ostatní, jste paradoxně ohrožena předávkováním, více, než "oni".
Mám na mysli, že pokud se budete řídit tím, že na Vás některé drogy působí "málo", existuje mimořádné riziko, že se dříve, nebo později, předávkujete.
O rozdílné kvalitě běžně distribuovaných drog nemluvě, odpověď, jako téma, by se sem nevešla.
Píšete, že drogy neužíváte často, respektive, že drogy "zkoušíte", ale popsaný výčet drog mi přijde více, než pestrý. Nemám tedy představu, jestli je případně možné, že jste si vytvořila rezistenci, která klesá se dny a týdny, po které si od posledního užití drog dáte pauzu...
Jestli jsou popisovaná zkonzumovaná množství, například MDMA, rálná, pak muselo jít o velmi "řezaný" "matroš", protože pokud by šlo o čistou drogu, průběh a dopad by vypadal zcela jinak, ať už jste vůči některým drogám odolnější, nebo ne.
Zkuste vzít popsané zkušenosti jako upozornění, že pro Vás drogy nejsou to pravé a najděte si hodnotnější, bezpečnější zábavu, která do Vašeho života přinese trvalejší kvality.
Pokud hodláte v užívání drog pokračovat, musím Vás varovat, závislost, které byste kráčela s otevřenou náručí vstříc, je kromě dalších "zmarů", nemoc s větším smrtícím potenciálem, než například rakovina.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.