kombinace
mmmmm
co muze stat pro kombinování opiatu(heroin,ocko) s dalsimi leky:
XANAX
CIPRALEX
ASSNTRA
NEUROL
TISERCIN
DIKY ZA ODPOVED ..... CO NEJDRIV PROTOZE TO TU MAM A CHCI NECO ZBODNOUT NEJSPIS ASANTRA A TISERCIN A UZ SEM MELA PECKO HERAK I OCKO A ASI SEM SI SLEHLA NAKOU NECISTOTU PROTOZE MAM ZIMNICI A PICHA A BOKI ME V KOSTECH A POTREBUJU TO NECIM PREBIT

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
rozhodně bych Vám nedoporučil "to nečím přebít". Pokud Vám není dobře, navštivte lékaře. Obecně se nedoporučuje kombinovat jakékoli preparáty s návykovými látkami, protože může dojít ke zhoršení stavu, příp. až ke komatu a smrti.
V případě uvedených antidepresiv (sertralin-Asentra a escitalopram - Cipralex) v kombinaci s pervitinem může dojít ke vzniku serotoninového syndromu, který je život ohrožujícím stavem.
V případě látek tlumících nervovou soustavu (alprazolam - Xanax a Neurol a levomepromazin - Tisercin) může při kombinaci s dalšími tlumivými látkami jako jsou opioidy dojít až k zástavě dechu a smrti.
Opravdu bych Vám nedoporučil jakoukoli kombinaci. Nepíšete odkud jste, ale pokud stav bude přetrvávat (neboi trvá už dlouho či se zhoršuje), navštivte urychleně lékaře nebo aspoň nejbližší službu pro uživatele návykových látek, například nějaké kontaktní centrum, kde zhodnotí Váš stav a budou ho odborně řešit. Rozhodně na nic nečekejte a běžte navštívit odbornou pomoc.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec