Benzodiazepaminy
Bezccenýčlověk
Dobrý den.
Mám dotaz... momentálně mám v sobě 5mg xanaxu, 90 mg codeinu, 12mg lexaurinu, 120mg diazepamu a vše zapíjím alkoholem protože neustále doufam, že opět budu mít stavy mimózy kdy nebudu myslet jen na sebevraždu, smysl života apd...Po teto davce léku jsem naprosto schopna vykonávat jakoukoli činnost. Nemám již žádné tkz. mimózy, jsem schopna normalní komunikaci a nejvíc na tom všem mě děsí to, že tato mega davka leku zapitá dohromady litrem vínem mi neudělá absolutně vůbec nic. Nejsem unavená, stále mám myšlenky na opětovanou sebevraždu a porad premyslim nad smyslem života. Avšak ta hlavní otázka je ta, PROČ mi to nic nedělá ? Proč jsem pořád při smyslech, proč proboha proč ?...

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
spíš než na otázku proč to nic nedělá, si myslím, že byste se měla obrátit o pomoc buď na odborníka, ale možná stačí i jenom na někoho blízkého, dobrého kamaráda a podobně. Pokud se chcete zabít, tak Vám to nikdo nevymluví, ale opravdu jste již vyčerpala všechny možnosti, proč žít? Máte nějaké zdroje, co máte ráda, máte někoho ráda, nebo někdo Vás? Zabít se můžete kdykoliv, hodně lidem právě paradoxně tahle myšlenka, to, že život můžou kdykoliv ukončit, až bude nejhůř, pomáhá žít. Ne, opravdu si nemyslím, že jste bezcenný člověk. To byste pak nepřemýšlela nad smyslem, neptala byste se proč, netrápila byste se ...
Přeji Vám, abyste se trochu odpíchla a bylo Vám líp, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když Vám bude špatně ale klidně i když Vám bude dobře.
S pozdravem,
VP